Snöö:D

Har tyvärr inte haft någon blogg lust eller ork sen i Onsdags!
Men såna dagar har man också!
 
Iaf i Onsdags hände inte speciellt mycket pluggade och de där gamla vanliga,Patrik va även här en liten stund!
Sen mådde jag inte speciellt bra var bara trött på allt och alla kändes det som!
Vad jag än säger och gör så känns det som att jag får skit hela tiden av en del personer och det känns inte speciellt kul..Så jag satt och fundera på om det verkligen jag som gör fel?
Men jag har även lärt mig att de lätt att slänga skit på folk i sin omgivning som man står nära när det händer jobbiga saker omkring den som slänger skit..
Dom menar inget illa men det svårt att inte ta åt sig när dom saker saker om en som är riktade mot en..
Det svårt att ibland även trycka bort känslan att de dom säger inte är sant..
Fick även hem papper att jag är anställd barnskötarvikarie i Nybohov på en förskola och 3 andra som hänger ihop med den! Så jobbar jag en full månad som vikarie så har jag en lön på 17 600 vilket jag tycker är bra!:D
Sen fick jag papper från Arbetsförmedlingen att jag sköter mina aktivitesrapporter som jag ska och jag gör som vi kom överrens om på mötet så det känns bra:D!
 
Torsdag(Igår) 
Mådde iaf bättre vaknade på strålande humör då jag såg att vinterns första snö hade kommit,Det snöade så vackert..Jag blev glad som ett lite barn haha:D Lycka av att se små snö flingor falla ner på marken:D
Synd bara att snön inte låg kvar speciellt länge:(
Nu längtar jag också tills jag får den riktiga jul känslan men det kommer nog när man börjar julpynta hemma och snön kommer och ligger kvar..:) Sen när man börjar spela massa julmusik <3
Sen slappade jag resten av dagen,Ritade en massa på kvällen älskar att göra de:D Kopierade lite från nätet sen ritade jag också själv och fyllde i med färg! Har alltid haft en stort intresse inom pyssel det bara det att de går i perioder då jag pysslar och ritar massor sen går det ett tag innan jag gör det igen:D
 
 Bild från min balkong:)
 
Fredag(Idag)
Vaknade vid 9 imorse av att mamma skrek och grät så jag och mina bröder sprang och kolla vad som hänt,Hennes ben hade vikt sig igen så hon hade ramlat och slagit i ena knät och vikt ena långfingret..:(
Så jag gick med henne till vårdcentralen där pappa möte oss också efter han jobbat..Läkaren skica dom till skärholmen där dom skulle rönga fingret sen tillbaka till vårdcentralen sen kanske också till ortopeden på Huddinge sjukhus..Så får se hur det där går..Håller tummarna att det kommer gå bra:D
Jag gick hem så dom åkte iväg själva kanske inte världens mysigaste grej men så att dom ändå får vara lite själva..:)
Så jag tänkte diska,ta en dusch fixa lite sen sätta mig fortsätta rita klart de som jag inte orkade göra klart igår..
Patrik och Thea kommer vara uppe på hans föräldras landställe med hans föräldrar i helgen..Så dom kommer förbi mig på Söndag:D<3
 
Sen ska jag sova nåt hos dom i veckan men det blir iaf inte Måndag,för då jobbar jag 8-16 och Tisdag 8-17 så kanske Onsdag eller Torsdag sen ska jag kanske sova hos Patrik i helgen då ska Thea vara hos sin mamma.
Men får se mer om hur allt blir i veckan!
 
Nu tänkte jag sätta igång att fixa lite hemma så slänger in ett inlägg senare!
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Maria

här snöade det igår men det mesta har smält bort

Svar: Det snöa här igår med men det är borta nu:(
kellysliiv

2014-11-07 @ 15:58:36
URL: http://fashionstars.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: