Trött

Just nu så är jag absolut inte på något bra humör alls!
Trött,seg,har huvudvärk och är lite små sur/grinig..
 
Lite trött på Patrik också..Skrev till honom förutom..Så verkade han inte läsa allt jag skrev utan missförstod mig och svarade nåt som verkligen inte är så..
Egentligen inget att vara grinig över och vi är sams men han borde läsa allt..
Men men jag älskar mina fina Patrik<3 Han är de finaste som finnd!<3
 
Sen är jag trött på leta jobb,trött på att plugga,trött på att bo hemma,allt är jätte bra hemma men jag vill ha min egen lägenhet kunna inreda och fixa som jag vill,ha ett ställe som bara är mitt eller bo med Patrik och Thea när Patrik och Thea flyttar,när han hittat en ny lägenhet!
Jag vill ha ett jobb också inte bara timvik..Men jobb kommer väl de också:D
 
Vill inte bara klaga men jag är bara trött på allt för tillfället,såna dagar har alla men dom är inte speciellt kul liksom:(
 
När pappa kommer hem så ska jag gå handla sen när jag kommer hem ska jag lägga mig och kolla på tv,pluggandet och jobb letandet får vänta till imorgon!
 
Bye Bye!!
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Petra

hoppas det blir bättre snart

sv ja det är jobbigt det hoppas jag oxå

Svar: Hoppas jag också..huvudvärken är jobbig som sjutton!!:(
kellysliiv

2014-11-03 @ 17:44:00
URL: http://brunetpetra.blogg.se
Postat av: moniki.blogg.se

tack så mycket! :D
Fin header du har!

Svar: Tack:)
kellysliiv

2014-11-03 @ 18:18:31
URL: http://moniki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: