:D

Va ju hos kuratorn klockan 14.00:) Var väldigt skönt att gå dit och det är väldigt skönt att prata ut med någon ordentligt!
Var 3:e gången jag gick dit nu,Men första gången jag skulle gå dit så tänkte jag bara att jag är dum i huvudet eftersom jag behöver gå prata med någon? Men de var flera stycken som sa att jag är inte det,Men tyväär försvann inte mina tankar för det!
Men jag gick dit men dom tankarna snurrandes i huvudet!! 
Men till min förvåning så pratade jag mer än jag trodde och när jag gick där ifrån kännde jag mig inte alls dum i huvudet utan bara en STOR lättnad!:D Det kanske var för att jag verkligen behövde prata av mig om massa saker!
Så,Så länge det hjälper mig och jag känner att jag vill träffa en kurator så kommer jag fortsätta gå där!
 
När jag kom hem så satte jag mig och pluggade lite innan jag och mamma lagade mat till familjen och idag åt vi köttfärsbiffar med bacon lindat runt om dom,ris och bea sås:D Var jätte smaskigt! Sen diskade jag innan jag återigen satte mig och plugga medicin:P Nu är de stora och lilla kretsloppet jag försöker få in i huvudet men det börjar gå bättre och bättre att komma ihåg:D
 
Nu tar jag en paus medans jag bloggar,Det inte bra att plugga för mycket på en gång heller.
Men imorgon klockan 9 kan det bara gå åt skogen eller gå jätte bra det märker jag! Vi får skriva mellan 9 till senast 12! Och jag tänker garanterat inte stressa eftersom det är min absolut SISTA chans i medicinsk grundkurs nu! Så klarar jag inte det så är det tyvärr kört!
Längtar redan tills det är över och tills jag vet om jag klarat det eller om jag inte gjort det!
 
 
 
Nä nu ska jag avsluta med här inlägget sen ta en cigg innan jag åter IGEN ska plugga det blir mycket plugg men det är bara för att jag verkligen vill klara provet imorgon!!!!:D
 
Snart är de även Halloween!
Inte långt kvar alls!
 
Nä nu ska jag ta en cigg sen är det dags att sätta igång och plugga igen!
 
Sen vänta på att mina fina älskling ska ringa innan det är dags att borsta tänderna och lägga mig och sova!!
 
Saknar min fina älskling och Thea jätte mycket!:( Längtar tills på Torsdag då ska jag sova hos dom:D!<3
Ska bli så mysigt:D
 
Ne hörs mera imorgon efter skolan!
 


Kommentarer
Postat av: Petra

skönt det är att prata med utanför familjen. har också gått till en kurator när jag gick i skolan

Svar: Japp skönt att prata med någon utanför familjen!:)
kellysliiv

2014-10-28 @ 21:16:53
URL: http://brunetpetra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: