Inget jobb..

När klockan ringde 5.30 idag så var jag inte speciellt pigg! Sen hade jag mensvärk,huvudvärk,ont i ryggen och mådde illa!
Kollade mitt schema där stod det att jag började 8.30 inte 7.30 men bestämde mig för åka till 7.30 ändå eftersom jag ändå var vaken!
Bara ta alvedon så blir det bra..Tills jag insåg att alvedonerna hemma var slut!:(
Men jag fixade mig och åkte iväg till Liljeholmen,Kändes som jag skulle spy hela resan på grund av illa måendet som kom och gick!:(
Så jag vände om i Liljeholmen,Det var verkligen inget jag ville,Men gå må dåligt på jobbet funkar inte heller!
Men imorgon ska jag jobba och eventuellt på Fredag,Ska ringa chefen!:)

Mamma skällde ut mig när jag kom hem,Att jag var lat och de andra med det tredje..Jag vill jobba,Jag trivs på jobbet,Men man måste väl kunna må dåligt? Och bestämma själv om man orkar jobba eller inte utan att bli utskälld!!

Aja..Bloggar mer sen istället!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: