Tisdag!

Vaknade faktiskt upp till solsken idag:D Så jag är glad!:D
Sommaren kan gärna få komma tillbaka också så vi slipper detta kalla och blåsiga väder vi har nu,Hörde att de även skulle börja snöa snart??:(
Värme skadar aldrig, iallafall inte mig!!

Tänkte alldeles strax gå upp från sängen,äta lite frukost,Ta en varm och skön dusch sen gå med mamma och pappa och handla lite:) 

Resten av HELA denna dag kommer gå åt till att plugga (kuratorn 1 timme också) så kommer nog inte uppdatera bloggen så mycket :/ Så medicin boken blir det att läsa mycket i!!:) Så jag klarar mitt prov imorgon.

Men vi hörs senare ikväll eller imorgon!:)


Kommentarer
Postat av: Alice

Härligt med solsken! Hoppas det går bra med plugget och kuratorbesöket. :)

2014-10-28 @ 12:20:18
URL: http://lallizzlife.blogg.se
Postat av: Anna

Härligt med sol! Här är det gråare än gråast ;)
Svar: Ja, jag diggar förpackningen :)

Svar: Ja jätte skönt med sol!:)Blev väldigt förvånad men glad eftersom det varit mycket grått och regnat här!:(
kellysliiv

2014-10-28 @ 12:23:11
URL: http://annaterneborg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: