<3

Idag vaknade jag runt 11..Gick upp och kramade pappa och sa grattis på Fars dag skickade även ett meddelande till älsklingen och sa grattis på fars dag:D Jag har en helt underbar pappa som älskar mig och alltid ställer upp i alla lägen.<3

 

Sen fikade vi mamma gjorde nåt mer päron choklad,grädde och madelmassa..Tyvärr så smakade det inte speciellt bra:( Jo grädden och mandelmassan var god:)

 

Patrik och Thea skulle kommit tills oss idag men det blev ändrade planer så jag åkte till dom och var där en stund istället,lekte med Thea kollade på film och bara myste! Var så mysigt mår som bäst när jag är med mina två fina hjärtan!<3
Då är jag också som lyckligast!
Lilla stumpan frågade också om jag skulle sova där..Skulle velat men idag gick det inte tyväär utan det blir på Onsdag eller Torsdag jag sover hos dom sen ska jag även vara hos Patrik i helgen:D
Han ville det så jag får han hela helgen för mig själv:D
Ska bli super mysigt!

 

På fredag har vi även varit ihop 3 månader sen vi valde att ge vårat förhållande en ärlig sista chans och jag tycker det går mycket bättre nu när vi visste från början vad vi gav oss in på och visste hur de skulle bli! Vi tjafsar nästan ingenting alls och vi har bara så kul tillsammans och är lyckliga! Och när vi tjafsar så löser vi de ofta fort..Men alla tjafsar nångång de behövs i ett förhållande allt kan inte vara frid och fröjd hela tiden! Skulle de vara det så skulle någonting garanterat va feel! Vårt förhållande är inte felfritt men vi vill vara med varandra och kämpar för vårat förhållande!<3

 

Får se om vi hittar på något eller bara är hemma hos honom och myser för mig spelar det ingen större roll jag är lycklig så länge jag är med honom:D<3

 

Imorgon är det jobb som gäller mellan 8-16.00 ska jobba på leoparaden med barn mellan 3-5..Min chef ska möta mig lite innan 8 i Liljeholmen på pytsen där jag timvikade för någon vecka sen,så ska hon visa mig vart förskolan ligger som jag ska vara på! Sen ska jag också få mitt tim rapport papper!

 

Skulle velat vara hos mina myror på förskolan jag vikarierde på förut men det kommer vara en annan förskola imorgon och tisdag men det ska bli kul och spännande:p På tisdag kommer jag jobba mellan 8-17,Kul att få pengar också eftersom det snart är jul:D

 

Om 16 dagar fyller jag år!!:D:D

 

Nu tänkte jag ta en sista cigg sen borsta tänderna innan jag kryper ner i sängen och väntar på att älsklingen ska ringa sen blir det sova så jag orkar upp imorgon!

 

Bloggar om hur jobb dagen varit imorgon när jag kommer hem igen..:)

 

Bye Bye

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: