Blogg frågor!!

Namn: Kelly.
 
Ålder: 20.

Längd: 1.62.

Sko-storlek: 36-39 Beror på vad det är för skor.

Född: I Stockolm.

Bor: Stockholm(Botkyrka).

Gör just nu: Bloggar och kollar på Harry Potter:p.

Allmänna frågor:

Nämn tre bra egenskaper hos dig själv: Rolig, Snäll, Bra lyssnare.

Nämn tre mindre bra egenskaper hos dig själv: Blir lätt uttråkad,Tar åt mig för mycket av vad folk säger ibland, Litar på folk för enkelt.

 

Vad är du rädd för: Att bli sviken och sårad av dom som står mig närmast.

Vad är du mest nöjd med hos dig själv: Att jag står mig på! Låter ingen trampa på mig! 

Det roligaste jobbet du haft/har: Som barnskötare (Jobbar fortfarande som timbarn skötare).

Har du körkort och egen bil: Nej.

När tog du ditt körkort: Har inget.

När grät du senast: Igår kväll:(.

När skrattade du senast: Nyss åt en tv reklam:p.

Vem åkte du bil med sist: Min kille, Vi åkte bil igår. 

Vem åt du mat med sist: Familjen <3

Vem sov du hos sist: Sov hemma inatt (Hos älskling fredag till Lördag) Eftersom man skulle skriva hos VEM man sov hos sist.
 
Vad var du rädd för när du var liten: Kommer inte ihåg.

Vad ville du, som liten bli när du blev stor: Djur skötare:p
Men det var när jag var liten det. 

Hur många gånger har du besökt ett sjukhus när du  varit patient?  En del gånger:(

Värsta smärtan du råkat ut för: Magvärken när jag hade njurbecken inflammation! 

Något som gjort dig riktigt glad i ditt liv: När jag hittar på något kul med vänner eller familj eller med Patrik och Thea!:D 

Någonting som gjort dig riktigt förbannad och ledsen någon gång i ditt liv: Det finns en del saker....

Har du någonsin sportat: Nej.

Någon du ser upp till: Ingen, Mig själv bara!

Vad finns alltid i din handväska? Använder inte det så ofta men när jag gör det så har jag, Mobil, nycklar, läppsyl, papper och lite annat:).

 
Lite mer personliga frågor:

Har du någonsin tagit eller provat droger: NEJ!.

Rökt: Japp (röker, Röda lm:p).

Snusat: Prövat aldrig igen!.

Druckit: Japp.

Har du piercing eller tatuering: I öronen.

Antingen-eller-frågor:
 
Storstad eller landet: Storstad!.

Hamburgare eller pizza: Pizza!.

Kött eller fisk: Kött.

Hund eller katt: Hund!.

Aftonbladet eller expressen: Expressen.

McDonalds eller MAX: McDonalds!.

Vin eller Öl: Inget av dom!.

Charter- eller skidsemester: Inget. 

Sverige eller Utlandet: Vill till Paris:).

Sport eller nyheter: Nyheter.

Hockey eller fotboll: Hockey.
 
Sommar eller vinter: Sommar!!.

Vår eller höst: Vår!.

Flyg eller tåg: Tåg.

Bil eller buss: Bil.


Kommentarer
Postat av: Anna

Rolig lista att läsa!
Svar: Ja, en ny mobil är inte helt fel :)

Svar: :)
kellysliiv

2014-11-02 @ 22:44:05
URL: http://annaterneborg.blogg.se
Postat av: zeb

Alltid roligt att göra listor :)

Svar: Ja,Speciellt när man har tråkigt iaf haha:P
kellysliiv

2014-11-03 @ 16:38:39
URL: http://zebgra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: