:D

Kollade på Youtube nyss från Yohios spelning på heron city och det var någon kille som filmade Yohios signerings kö och jag och Patrik syns i kön!!!!:D haha coolt ju:D
Var bara tvungen att skriva det.
Skulle vilja ladda upp videon men vet inte hur man gör :(:(
 
Iaf idag har jag pratat med chefen på en förskola som jag timvikar på,Fått fast anställning som timvikarie idag fick papprerna hem i brevlådan idag:)
Så ska jobba iaf Nästa Måndag 8-16 och Tisdag 8-17! Om jag behövs imorgon eller Fredag så skulle hon höra av sig på Torsdag kan jag tyvärr inte jobba:(
 
Har även hunnit fylla i min aktivitets rapport på arbetsförmedlingens hemsida,Pluggat medicin och kollat jobb och mejlen och ringt samtal och städat!:D
Sen gjorde jag och mamma varma mackor till oss och familjen <3
 
Sluppit ha huvudvärk idag så jag har mått jätte bra förutom att jag börjar bli lite trött och seg i kroppen nu!:P
Om 22 dagar fyller jag även 21..Snacka om börja bli gammal:P
 

Resten av dagen blir det att lata mig till max igen måsten eller något sånt!
Så jag kommer inte blogga mera ikväll:P
 
Hoppas alla får en bra kväll så hörs vi mer imoron.
Bye bye.


Kommentarer
Postat av: Amanda Jona [SPONTAN]

Vad roligt att ni kom med i videon! :)

Svar: Ja!!:D
kellysliiv

2014-11-04 @ 19:23:21
URL: http://spontan.blogg.se
Postat av: Moa Persson

ÅH men vad häftigt hihi! :D

Svar: Haha jaa:D
kellysliiv

2014-11-05 @ 00:53:09
URL: http://photomp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: