Helgen

Fredag: Vaknade upp vid typ 11 tiden till en till strålande sol dag! Så jag ringde älsklingen och pratade lite med honom sen hoppade jag in i en dusch sen chillade jag bara!
Så skulle jag ju på en jobb intervju i Huddinge klockan 16!
Åkte så jag var där tidigare eftersom jag var lite orolig att jag inte skulle hitta!
Men när jag till slut hittade ditt jag skulle så såg jag att den var killens privata hem som jag skulle intervjuas i för jobbet!
Så jag vände på klockan och drog där ifrån så fort jag Kunde!! Aldrig att jag sätter mina fötter i en främmande killens privat lägenhet för en intervju, Speciellt när jag inge känner honom!
Jaa jag vill ha ett jobb men nej aldrig sådär! 
 
Sen runt halv 6 så kom Patrik förbi blev förvånad men glad trodde han skulle komma runt 6:p
Men blev ändå super glad att kom han tidigare än jag trodde:D 
Så vi var hos mig en stund sen åkte jag han och mamma och handla lite innan vi åkte och var hos mig igen haha:P
Sen åkte jag och Patrik och handla på Ica maxi(godis och dricka) Sen åkte vi hem till honom och kolla på rederiet haha(älskar att kolla på det:D)
 
Lördag: Vi vaknade 7.20 och gick upp då:P Vet inte varför men det gjorde vi så kollade vi ännu mera på Rederiet så käkade jag frukost och Patrik drack sin energidricka:)
Sen åkte vi hem till mig en snabbis sen åkte vi och handlade grav ljus, innan vi åkte till kyrkogården(minneslunden) i Huddinge,Där jag tände ljus för morfar och Aimn<3 Saknar er!!:(
 
Sen lämnade vi hem det älskling hade handlat till honom sen drog vi till heron city så vi va där 13 och Yohio började sjunga och signera kl 14,Han sjöng 3 låtar:D Stod som fastfrysen och bara tittade och lyssnade!
Hans röst är så jäva bra,Kan lyssna på honom i evigheter:D
Var massa folk som börja skrika när han kom ut..Han stod på en scen mellan alla våningar så man fick stå och kolla uppåt för att se honom:P..
Haha jag var jätte nära honom när han signerade alla mina saker!!:D<3
Synd bara att kön till signeringen var så lång! Det gillade verkligen inte min rygg(den e sne) Men det var ändå såå värt det:D Är fortfarande jätte glad:D<3
 
Sen åkte vi till mig och hämtade pappas kort så åkte jag och Patrik och handlade donken mat till mig,honom och min familj som vi åt hos mig:D Sen kollade jag och Patrik på tv och myste massa innan det var dags för honom att åka till kyrkogården i stan sen hem till honom och jag var kvar hemma hos mig:)
 
Sen tjafsade vi lite när vi pratade i mobilen senare på natten..Det var mest mitt fel!:( Men jag bad om ursäkt och vi blev sams!
Hatar att bråka/tjafsa med honom!
 
Söndag: Jag gjorde inget speciellt igår..Hade ont i hela kroppen,Huvudvärk och lite feber:( (Som tur är gick febern och huvudvärken över innan jag gick och la mig..Men har fortfarande lite ont i kroppen idag(Måndag):(
Så jag städade iordning mina saker sen låg jag ganska mycket i sängen och kolla på tv och höll på med min mobil för jag orkade inte göra speciellt mycket annat!:(
 
Måndag: Vaknade upp till dåligt väder igen:( Solen ville inte riktigt lyssa idag..Så de gråt sen har det regnat!
Men det är mysigt det med så länge man är inne:P
Idag händer inte speciellt mycket ska plugga,kolla jobb sen ska jag till kuratorn kl 14..
 
Gick bra hos kuratorn,pratade bara av mig med henne i 35 minuter typ..Hade inte så mycket att prata om.
Så nästa gång jag vill gå ditt så ska jag ringa själv och boka en tid:)!
Nu ska jag kolla jobb sen plugga sen bara ta de lungt börjar känna att huvudvärken är på väg tillbaka:(
 
Sen är jag lite sur eller hur man ska säga så jag bloggar mera sen..
 
Bye Bye
 
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: