Onsdag 12/11-2014

Jobba andra dagen på jobbet igår mellan 8-17 det gick jätte bra men va tröött igår när jag kom hem så jag bara duschade,åt låg i sängen pratade med Patrik sen sov jag:D

Trivs jätte bra pesonalen är bra barnen är snälla och föräldrarna är trevliga!:D Ska jobba igen imorgon mellan 8-16.30:D Sen ska jag på en intervju på Fredag och i helgen ska jag sova hos min älskling, Thea ska till sin mamma.

Och jag sov verkligen hade prov 9 imorse och brorsan försökte väcka mig 2 gånger men jag vaknade inte utan vaknade kvart i 9 av att mobilen ringde så jag flög upp ur sängen klädde på mig och sprang till skolan..Hann göra provet men de känns som de gick käpprätt åt helvete:( Så jag får se sen om det gick som det känns eller om de gick bra! Jag skrev och gjorde iallafall mitt bästa mera kan jag inte göra:P Utan hoppas bara på det bästa.

Ikväll så ska jag åka till Patrik och Thea och sova sen imorgon bitti åker jag till jobbet därifrån är också närmare från Västertorp behöver bara ta tunnelbanen till liljeholmen sen ta hissbanan därifrån upp till Nybohov sen är jag framme:D Så då kan jag sova lite längre också:) Ska bli kul att jobba också!

Nu ska jag ta mig ett varmt bad sen ska jag fixa lite saker som behöver fixas sen ska jag bara ta det lungt!

 

Om 14 dagar fyller jag år!!!!!:D

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: