Andra dagen på jobbet avklarad!:)

Andra jobb dagen avklarad jobbade 7.30-14:P
Så när klockan ringde 5.30 imorse så var det ganska segt att gå upp men jag gick upp tog morgonen ciggen,klädde på mig och tog tunnelbanan som gick 6.29:P

 

När jag kom till Liljeholmen stod bara där utanför sitt jobb och frågade om jag ville ha choklad dricka och de ville jag absolut!:) Snällt av honom!

 

Sen gick jag till jobbet och pappa skulle köra tunnelbanan:)

 

Sen jobbade jag som vanligt,frukost med barnen,lek ute sen inne,sen lunch vila mera lek sen slutade jag!

 

Imorgon jobbar jag 7.30-15.30
Torsdag 8-14.30
Sen ska jag eventuellt jobba 10-16 på Fredag:D

 

Ätit för en liten stund sen mamma gjorde hemmagjorda tunnbrödsrullar till middag!:) Sen diskade jag så dom andra slapp göra det haha:P

 

Sen i helgen ska jag sova hos min fina älskling och vi ska på medeltismusium på Lördag:D

 

Känns som jag bara skriver om jobbet nu i bloggen nu..:P Men så får det vara! Snart tänkte jag även sätta mig och plugga lite:P Och väntar på att Jenny ska ringa mamma när hon vaknat från operationen!

 

 

 

 

Bloggar mer sen..:)

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: