Blogg lista

Vem ringde du senast? Pojkvännen <3
 
Vem ringde dig senast? Pojkvännen <3
 
Hur löd det senaste sms:et du fick? Ring mig är du snäll:)
 
Föredrar du att ringa eller skicka sms? Båda:)
 
Är dina föräldrar gifta eller skilda? Förlovade:)
 
När såg du senast din mamma? För 2 minuter sen:P
 
Vilken är din favoritplats? När jag är i min pojkvänns famn:D<3
 
Vilken plats föredrar du minst? Skolan!!
 
Var tror du att du befinner dig om tio år? Någonstans i Stockholm
 
Vad fick dig verkligen att skratta senast? Min lillebrors konstiga skämt haha:P
 
Hur stor är din säng? Vet inte:P?
 
Hur många kuddar har du i sängen? En
 
Är du social? Varierar:)
 
Vilken är din favoritglass? Choklad:D
 
Tycker du om kaffe? Hatar!!
 
Kan du spela poker? Vem kan inte?
 
Vill du ha barn? Ja i framtiden:D
 
Vad spenderar du helst pengar på? Kläder och sen hitta på saker med pojkvännen eller kompisar/familjen:)
 
Hur länge har du campat som längst i ett tält? Aldrig gjort det.
 
Har du några piercingar? var? Öronen
 
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? Sover alltid bättre när jag har killen bredvid<3
 
Väljer du filmkväll framför utekväll? Beror på humöret och så:P
 
Vad tycker du om med dig själv? Försöker alltid vara positiv och glad:D
 
Din sämsta egenskap? Vet inte:P?
 
Är du dag eller nattmänniska? Båda
 
Vad har du på dig just nu? Underkläder, linne, tjocktröja, mjukisbyxor:)

Är du nöjd med ditt utseende? Ibland....
 
Är du i ett förhållande just nu? Ja med världens finaste Patrik:D

Tror du på kärlek vid första ögonkastet? JA!
 
Vem skulle du vilja träffa just nu? Patrik och Thea:)
 
Vem kramade du senast? Min mamma:)
 
Vem vill du träffa oftare? Killen,hans dotter och en del kompisar:D

Vem kysste du senast?  Min kille <3
 
 


Kommentarer
Postat av: Lydia Elstig

rolig lista!

Svar: :)
kellysliiv

2014-10-30 @ 11:39:36
URL: http://lydiaelstigs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: