:(

Ligger förfarande vaken i sängen och klockan närmar sig med stormsteg till 00.00 och jag ska upp 6 imorgon,ligger jag och drar mig ska jag upp senast 6.30:)
Ska ju jobba i Liljeholmen tar typ 40 minuter med tunnelbanan så åker vid 8 så jag är där runt 8.40 så har jag 20 minuter på mig att gå till förskolan!:)
Kommer jobba med barn i åldrarna 1-3 vill helst jobba med barn i åldrarna 3-5 för dom är lite mer självständiga än dom mindre barnen.
Men det kommer gå hur bra som helst!
 
 
Har en hel del tankar i huvudet och ibland så kommer dom precis när jag tänkt sova..Typiskt! 
Ibland önskar jag att det bara fanns en off knapp så man kunde stänga av hjärnan från att ha tusen tankar som flyger runt istället för att man ska kunna sova!
 
 
 

Nä nu måste jag seriöst sova!! God natt bloggen!!


Kommentarer
Postat av: Kajsa-Stina

Känner igen dessa tankar oerhört mycket.. Jag är en tänkande människa i perioder har jag märkt och det tar verkligen på ens ork när man tänker och reflekterar över ALLTING. Så jobbigt :( Hoppas du fick dig lite sömn iallafall <3

sv: Det är så jobbigt att sakna någon. Man känner sig halv typ :(

Svar: Ja det är väldigt jobbigt ibland!:(Jorå jag somnade och vaknade väldigt pigg och glad imorse men nu är jag trött men så är det ju när man jobbar! :)
kellysliiv

2014-10-20 @ 09:24:17
URL: http://www.anorexinojag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: