Första dagen på jobbet avklarad!

Som rubriken låter så är första dagen på jobbet avklarad:D

När jag kom ditt så var dom 2 jag jobbade med och alla barnen ute på deras gård!
Så jag hälsade på allihopa så var vi ute och lekte :)
Sen var vi inne och lekte innan det var dags för lunch sen vila sen mellis sen mera lek tills jag slutade 16.00.

Trivs jätte bra alla barnen och alla som arbetade där var så välkomnande och så snälla och gulliga!:D
Längtar till att jobba imorgon,Onsdag och Torsdag!:D
Hoppas även på massa mera jobb där, Känns skönt att gå till ett jobb man vill vara på och som man trivs och mår bra på!:D
 
När jag slutade så åkte jag till Västertorp en snabbis och låna 2 cigg av Patrik sen åkte jag tillbaka till liljeholmen och möte upp pappa så vi åkte hem tillsammans.
 
Är helt slut nu men ändå glad:D 
 
Imorgon jobbar jag 7.30-14:D
 
Nu ska jag kolla lite på Facebook sen funderar jag på plugga lite sen efter Patrik ringt och vi pratat klart så ska jag sova!!:)
 
Ne skriver mer imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: