Andra inlägget

Igår så åkte jag hem till Patrik för att hämta mina saker sen träffa honom innan han åker upp till Tierp till sina föräldrar och Thea för alla dom var på hans föräldrars landställe nu i helgen!
Så hämtade mina saker och träffa han sen tog jag tunnelbanan hem.
 
 
Annars idag har jag inte gjort så mycket har pluggat en massa,Inte speciellt kul men ett måste!
Nästa vecka ska jag jobba i Liljeholmen på en förskola Måndag till Torsdag vad jag vet nu så det kommer nog inte bli så mycket pluggande förutom på kvällarna:)
Sen nästa helg ska jag sova hos Patrik,sen någon dag i veckan hos han och Thea:) Dom kommer också förbi en stund hos mig imorgon:)
Sen blir de väl plugga och sova,Upp tidigt på Måndag för att jobba!:D
Ska bli väldigt roligt och samtidigt väldigt spännande!!:)
 
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: