Glad tjej!:D

Vaknade vid kl 8 idag fixade mig iordning snabbt sen pluggade jag innan jag gick hemifrån till skolan,Hann även plugga lite i skolan innan det var dags för medicin provet kl 9:)
Var lite nervös men jag svarade på allt så gott jag kunde,Dom flesta skriv och kryss frågorna känndes kluriga men jag svarade på allt!:)
Var klar cirka 10.30 Så då gick jag ut och tog en lugnande cigg innan jag gick tillbaka och vänta på brorsan:) Läraren hade rättat mitt proc när jag komma tillbaka!!:D Fick ett E och de betyder att jag fick ett G!!:D
 
Etik och människans livsvillkor 100 poäng, Betyg= G
Hälsopedagogik 100 poäng, Betyg G-VG 
Psykologi 1 50 poäng,= G-VG
Specialpedagogik 1 100 poäng, Betyg G-VG
Vård och omsorgsarbete 1 200 poäng, Betyg= G
Vård och omsorgsarbete 2 150 poäng, Betyg G-VG
Ämnerna ovan har jag klarat så eftersom jag klara sista chansen på medicin provet idag så har jag 2 kvar sen Psykiatri sen e jag klar!!:D:D
 
Annars har inte så mycket annat hänt,Bara varit hemma och pluggat till nästa prov!
 
Morgon dagen blev ändrad ska inte sova hos Patrik och Thea utan jag ska träffa Patrik och Thea på Fredag och vara med dom en stund sen ska Thea till B och jag ska sova hos Patrik med honom tills på Lördag:)<3
Tänkte låna pappas busskort men han jobbat så vi ändra dag.
 
Sen klockan 12 imorgon ska jag också på jobb intervju i Huddinge! Så det ska bli spännande!:)
Efter det ska jag till Hallunda och hämta ett papper:P
 
Nu ska jag mysa ner mig i soffan och titta på tv!:)
Nä hej då på er!


Kommentarer
Postat av: MADDISENJ.SE

Tack fina du. Härligt där! Spännande med en intervju i morgon, lycka till och hoppas det går fint :)

Svar: Tack!Det hoppas jag också:)
kellysliiv

2014-10-29 @ 18:13:21
URL: http://maddisenj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: