Ny vecka,Nya tag!

Nu är det äntligen Måndag och en ny vecka!
Blåsigt och kallt ute som vanligt men vad gör det?
 
Pratade med min kurator idag och jag fick en tid kl 14 imorgon det ska bli skönt att gå ditt:)
 
Vaknade iallafall av att jag hade ont som satan i magen,Tyväär så hade min äckliga mens kommit igång:(
Jag som trodde jag skulle kunna sova lite längre eftersom jag tyväär inte fick något jobb idag!:(
Men jag är vaken och ändå på bra humör:D
 
Tänkte alldelex strax gå in på arbetsförmedlingen och titta lite sen skicka lite mejl och ringa några samtal så jag har det avklarat!
Sen en dusch,alvedon sen blir de plugga idag hela långa dagen!:P
 
Tänkte även städa och rensa mina saker och kläder ikväll,Känner att de behövs så det är lika bra att göra det så jag inte drar ut på det! Sen tänkte jag fixa om lite i bloggen om jag orkar!
 
Så vi hörs senare! Bye bye..
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: