Söndag

Idag så sov jag ganska länge då jag somnade runt kl 3 inatt för jag spelade på datan sen höll jag på med mobilen när jag väl la mig i sängen och skulle sova:P Dåligt vana de där att hålla på med den fast jag egentligen behöver sova!

Strax ska jag hoppa in i en dusch och göra mig iordning för Patrik och Thea kommer förbi sen:D Asså jag längtar så mycket tills dom kommer,Kommer krama dom massor<3
Har inte träffat Thea sens förra Lördagen:( Patrik träffade jag i Fredags så honom saknar jag inte lika mycket haha:p
 
Ikväll blir de iallafall att sova tidigt då jag börjar jobba klockan 9 imorgon och slutar 14.30:)
Ska bli väldigt kul och spännande:D
 
Nä hoppa in i en dusch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: