Västertorp i helgen:D

I Fredags så jobbade jag mellan 10-16 och det gick bra på jobbet som vanligt!
Tråkigt bara att de var sista dagen för veckan:( Hoppas verkligen på att jag får flera dagar och timmar där,Trivs så himla bra personalen och barnen är så himla gulliga och alla föräldrar är så trevliga:)!
Lämnade även in min timrapport till chefen:)
 
När jag var framma i Norsborg så stod min fina älskling där och väntade på mig så jag fick en cigg:P 
Vi var barnlediga i helgen.
Var så himla mysigt och rolig att han träffade mig,Så vi gick till hans bil och hämtade Kevins bok som han skulle ha,Sen åt vi sen efter det åkte jag,älskling och Kid till webbhallen i Fruängen för Kid skulle köpa en spelkontroll till hans data så han kunde spela något spel på datan som pappa köpt till honom:D
 
Sen lämnade vi hem honom igen och jag packade sen åkte jag och Patrik och handlade lite innan vi åkte hem till honom och bara myste i soffan och kolla på Rederiet innan vi gick och la oss och vi somnade ganska snabbt båda två eftersom båda hade jobbat och var trötta:)
 
Massa gott till rederiet:D
 
 
Men det var skönt att sova vi var uppe redan halv 10 på Lördag morgon. Då gjorde vi och klara och åkte in till gamla stan till medeltismuset och kollade,det var marknad:D
Vi träffade även Thomas och Danni:)
Slänger in lite bilder här nedanför:D
Sen gick vi runt i lite äffärer men det regna så mycket så vi valde att åka hem ganska snabbt efter muset och kollade på rederiet,Så åkte vi till Kvantum och köpte räckmackor:D sen åkte vi hem och fortsatte kolla på Rederiet sen gick jag och la mig älsklingen var uppe längre för han kunde inte sova:(
 
 
 
Idag Söndag,Åt frukost sen åkte vi till net on net där älskling köpte nya hörlurar:) Sen åkte vi och kollade på nya shopping centret i Kungens kurva fast det var tyväär inte mycket och se och det var inte speciellt stort heller eller många äffärer:P Men på elgiganten så fick jag ett par jätte fina rosa svarta hörlurar av älsklingen som jag blev jätte glad över,Älskar dom:D
 
Sen åkte vi hem och kolla på Rederiet igen sen träffa vi hans pappa sen handla vi glass och gick hem åt det innan vi gick ner till källaren och packade ihop saker som R skulle ha sen möte vi upp henne och Thea kom tillbaka till Patrik så vi myste och lekte med henne innan Patrik körde hem mig och nu är jag hemma och ska plugga så jag klarar av provet på Onsdag,Kommer hålla alla tummar och tår för mig själv att det kommer att gå bra:D
Så har jag bara ett ämne kvar:)
 
 
Iaf haft en jätte jätte mysig helg:D<3
 
Nu ska jag ta en cigg sen sätta mig och läsa i boken!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: